sally
الف مبروك الموقع رائع ويارب تبقي في نجاح دائم واشوفك بخير وسعاده ومتالق دايما صديقتك سالي
الف مبروك الموقع رائع ويارب تبقي في نجاح دائم واشوفك بخير وسعاده ومتالق دايما صديقتك سالي
اولا الف مبروك يا عنتر على الشغل الحلو دةبجد انا شايف انو موقع جامد جدا وان شاء الله ليه مستقبل مع الاهتمام بتاعك ان شاء الله بس حاول بس تزود اى الوان لحسن كلو كدة ابيض فى اسود كئابه اخر حاجة و صور الاصدقاء جامدة جدااااااا وفكرة حلوة بس لو انت بقى تكتب رايك فى كل واحد بصراحة هتبقى جامدةةةة و احلى حاجة فى الصور انها فيها فضايح كتيرررر اولها انااااااااااااااا
اولا مبروك عالموقع ثانيا مميزاتك انك خدوم جدا وراجل جدا مع الناس ثالثا عيوبك انك بتحب تعرف كل حاجة فضولى يعنى بس والله بعزك جدا وانت زى اخويا مع ان مليش اخوات اكبر منى رابعا ربنا يوفقك ومعاك ويارب تتخرج بقي نفسي افرح بيك والله بالشهادة وبعدين....................انت فاهم بقي
alf alf mabrouk 3la el site elgamd dh w ya rab yafdl feh kol gded zay ma enta ma3odna dayman ya 3anter basha ... all my best wishes to my dear friend
انا هاقول مميزاتك و عيوبك زي ما انا شايفاها و ممكن اكون معرفتكش كويس مميزاتك : طيب اوي اوي و بتحب تساعد الناس عيوبك :متقلب
Bgd el site 7elw awi , enta testahel kol 5er we rabena yewafa2ak isA . Ya reet tehtam bel mozakra zay ma betahtam b sho3'lak keda
masa2 elfol, alf mabrook 3ala el site, ensalla ykon wesho 7elw 3lek w 3alena, w elly yekteblak feh yenga7 (ya rab).
أممممممممممم جميل بس حسه فيه بأنغلاق مش عارفه أحساسي لوحدي ولا لا؟ بس قيم وجميل
جااااااااااامد يا عنتر ...انت قولتلى ابقى ادخل قول عيوب عنتر و ممزاته و كده يعنى بامانه و الله طيب اوووووووى و على نياته ... و علطول بيضحك ...عيبه ... انا مش عارف هو عارفه ولا لا ...بس ما علينا .... انت لو معرفتش عنتر ... ممكن تفهمه غلط ... او تأخد عن انطباع مش كويس ...بس و الله لما تقرب منه فعلا انسان و كويس
مبروك يا عنتر على الموقع الشخصى وان شاء الله موفق دايما وبجد يا عنتر انت انسان كويس جدا :) بس عيبك انك مدى النت اكتر من حقه اتمنالك التوفيق والنجاح دايما ان شاء الله